Klikt.nl E-commerce specialist stage - Groningen
Tijdens jouw stage bij Klikt.nl zul je onder andere aan de slag gaan met het onderhouden en uitbreiden van onze eigen websites en domeinen. Hierbij leer je veel over SEO (Search Engine Optimization) en zul je ook kennis opdoen over systemen zoals Wordpress. Klikt.nl is een snelgroeiend bedrijf uit Groningen met een portfolio van bekende websites op gebied van lifestyle, huis & tuin, finance en nog veel meer! Wij bouwen en onderhouden verschillende online merken met websites, social media en meer. Kenmerken van Klikt.nl zijn: - Jarenlange ervaring met online marketing; - Diverse doorgroeimogelijkheden; - Team van jonge, gedreven professionals.
Naar wie zijn wij op zoek?
Er wordt samen met de student gekeken naar welke werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden, zodat deze goed aansluiten bij de relevantie van zowel de opleiding, als de persoonlijke interesses van de student. We werken al sinds langere tijd samen met diverse scholen, waaronder Noorderpoort en Alfa College. Qua type student zoeken we iemand die creatief kan denken, oplossingsgericht te werk gaat, en enthousiast wordt van het behalen van goede resultaten met een team van professionals! *Let op, onze voorkeur gaat uit naar studenten die minimaal 4 dagen per week aanwezig zijn.
Wat biedt het bedrijf?
Het leerbedrijf biedt een gezellige en leerzame werkplek voor de student. We bieden de student praktijkervaring van de kennis die op de studie is opgedaan. Ook bieden we voldoende doorgroeimogelijkheden en de kans op een vaste aanstelling. Ook bieden we een stagevergoeding aan voor de student voor de gemaakte uren die hij of zij meedraait. Naast het harde werken vinden we het ook belangrijk dat er een goede sfeer op het kantoor hangt en dat je het goed met je collega's kunt vinden! Zo spelen we vaak samen een potje FIFA, of spelen we een potje tafeltennis tegen elkaar. Tot slot sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen