E-commerce specialist

Tubber B.V. Ecommerce Specialist

Wij zijn Tubber; ons doel is om iedereen een onvergetelijke life-experience van het zeilen over ‘s werelds mooiste blauwe wateren te laten ervaren! De ‘Tubber shipmates’ assisteren onze klanten voor, tijdens en na hun reis zodat zij 100% zorgeloos kunnen genieten van een avontuurlijke zeilvakantie. In de afgelopen jaren is Tubber Nederlands toonaangevende Zeilvakantie-platform geworden. De komende jaren gaan we hard groeien en zullen we uitbreiden naar meerdere landen. We zijn op zoek naar mensen die samen met ons op deze reis gaan! Op het TUBBER hoofdkantoor werken we met een jong, klein enthousiast team. We vragen flexibiliteit, maar bieden deze ook. We werken hard met z’n allen, maar gezelligheid met het team is even belangrijk ??. Jaarlijks proberen we met de hele crew dolfijnen te spotten op zee, we hebben dus gegarandeerd het beste bedrijfsuitje!

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je spreekt Engels en Nederlands; - Je kunt het prima vinden met Google Sheets of Excel; - Fulltime beschikbaar; - Je bent creatief en werkt nauwkeurig; - Je werkt zelfstandig, maar functioneert ook goed in een team; - Je houdt ervan om eigen verantwoordelijkheden te hebben; - Je gaat altijd voor het beste resultaat.

Wat biedt het bedrijf?

Wil jij stage lopen bij Tubber op ons hoofdkantoor in Groningen? Wij bieden je een uitdagende en leerzame stageperiode van minimaal 5 maanden (20 weken). Wat bieden we jou? - Stageperiode: Minimaal 5 maanden (20 weken). - Locatie: Hoofdkantoor Groningen. - Fulltime: Eén dag per week aan je stageopdracht besteden. - Vergoeding: In overleg. - Begeleiding: Goede en professionele begeleiding. - Bijbaan: Mogelijkheid tot een bijbaan als je stage naar tevredenheid wordt afgerond. Ben jij klaar voor een uitdagende en leerzame stageperiode bij Tubber? Stuur je sollicitatie naar ons en wie weet word je onze nieuwe stagiair!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder