Mees van den Brink B.V. IT topper gezocht!
In de rol van IT-Servicedesk Stagiair bij ons bedrijf ben jij een onmisbare schakel in het soepel laten draaien van de digitale werkplek voor al je collega’s. Als eerste aanspreekpunt zorg jij ervoor dat gebruikers altijd kunnen vertrouwen op een goed functionerende IT-omgeving. Dankzij jouw ondersteuning beschikken zij over een perfect werkende digitale werkplek, mobiele telefoons, printers en krijgen zij hulp bij vragen over Excel, Word en Outlook. De IT-Servicedesk biedt jou een uitstekende start voor je IT-carrière. Jouw bijdrage is essentieel voor het succes van de organisatie, en je verrast gebruikers steeds weer met je expertise en houdt hen op de hoogte van de voortgang. De belangrijkste taken zijn: • Systeembeheer • Monitoring en storingsoplossing • Eerste- en tweedelijns support • Derde lijn support
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten