Dutchen B.V. CUSTOMER SUPPORT STAGE
Ben jij communicatief sterk en krijg je energie van het te woord staan van toekomstige gasten? Of het nu bij het vinden en reserveren van hun ideale vakantieverblijf is of bij het cree¨ren van een WOW. Dan hebben wij op onze afdeling Customer support de allerleukste vacature! Als customer support medewerker informeer je en bied je ondersteuning aan (toekomstige) gasten. Door jouw vriendelijke, oplossingsgerichte en efficiënte werkwijze weet je gasten aan je te binden en bouw je mee aan een professioneel imago van onze groeiende organisatie. TOT JOUW WERKZAAMHEDEN BEHOREN ONDER ANDERE: • Informatie verstrekken per telefoon, mail en chat; • Adviseren over, maken van en aanpassen van reserveringen; • Reageren op feedback van gasten; • Diverse administratieve- en ondersteunende taken; • Ombuigen van klachten naar complimenten; • Gasten een WOW proberen te geven volgens de • Dutchen way to WOW methode; • Offertes opstellen voor langverblijf.
Naar wie zijn wij op zoek?
WAT VRAGEN WIJ? • Uitstekende beheersing van Nederlandse, Duitse en Engelse taal; • Goede computervaardigheden MS Office, ervaring met reserveringssysteem Mews is een pré; • Uitstekende communicatieve vaardigheden, een luisterend oor en het vermogen om goed door te kunnen vragen; • Enthousiaste, gastgerichte, flexibele en dienstverlenende instelling; • Woonachtig in de buurt van Haarlem en omgeving.
Wat biedt het bedrijf?
• Werken in een team van betrokken en enthousiaste collega’s; • Werken op een inspirerende kantoorlocatie aan het Spaarne in Haarlem; • Een afwisselende functie waarbij je snel verantwoordelijkheden naar je toe kan trekken; • Onbeperkt toegang tot het online ontwikkelplatform GoodHabitz; • Maandelijks een gezellige Dutchen borrel; • 2 keer per jaar een geweldig personeelsfeest; • Wekelijks bootcampen met collega’s; • Aantrekkelijke personeelskorting; • Interne trainingen; • 25 vakantiedagen op fulltime basis; • Een marktconform stagevergoeding afhankelijk van opleiding en ervaring.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat