MEO Customer Support Specialist
Ben jij onze nieuwe customer service stagiair(e)? Ben jij genteresseerd in customer service en wil je bijdragen aan de tevredenheid van klanten? Als stagiair(e) ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt inkomende telefoongesprekken en eerstelijns vragen, zowel telefonisch als via e-mail. Dankzij jouw klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat onze klanten, waaronder toonaangevende namen, altijd professioneel worden geholpen. Wat bieden wij jou? - Een stage waarin je cht het verschil maakt; - Veel verantwoordelijkheid n begeleiding om je vaardigheden te ontwikkelen; - Waardevolle ervaring op het gebied van support. - Werken in een jong, ambitieus en gezellig team.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? - Je volgt een opleiding in de richting van support; - Communicatief vaardig, proactief en flexibel; - Minimaal beschikbaar voor 3 dagen per week; - Nauwkeurig, representatief en gemotiveerd; - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Woonachtig in de buurt van Haarlem. Klaar voor deze uitdaging? Solliciteer nu!
Wat biedt het bedrijf?
Waarom bij MEO? We bieden je een plek waar je veel kunt leren; Je wordt onderdeel van een jong en gezellig team; Je krijgt extra trainingen; We bieden je een unieke inkijk in een sterk groeiende organisatie.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten