AFL Groep B.V. BBL/ IT-ICT Service Medewerker
Wat ga je doen? Wij bieden jou een mooie leer- en werkplek als IT/ ICT Service Medewerker! Als IT/ ICT Service Medewerker werk je bij King in Tiel en ben je het eerste aanspreekpunt voor IT/ ICT-vragen binnen onze organisatie. Je leert hoe je technische ondersteuning biedt en zorgt ervoor dat onze systemen en applicaties optimaal functioneren. Jouw werkzaamheden omvatten onder andere: - Registreren en oplossen van IT/ ICT-problemen en hulpvragen. - Ondersteunen bij de installatie en configuratie van hardware en software. - Ondersteunen bij uitgifte, retourname en refurbishen van hardware. - Zorgen dat al onze systemen zijn voorzien van de juiste beveiligingsupdates en patches. - Beheren van gebruikersaccounts en rechten in verschillende systemen. - Doorzetten van complexe incidenten naar tweede- en derdelijns support. - Documenteren van oplossingen en up-to-date houden van handleidingen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? Jij bent een proactieve en leergierige BBL-student die zich wil ontwikkelen binnen de IT. ook ben je servicegericht, denkt actief mee over verbeteringen, schakelen is jouw tweede natuur en hebt een passie voor technologie. Verder volg je een MBO-opleiding op niveau 3 of 4 in de richting van IT (bij voorkeur via BBL), en je beschikt over basiskennis van IT-systemen, hardware en software, goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij? - Een leer-werkplek waar je praktische ervaring opdoet binnen een professionele IT-omgeving. - Begeleiding door ervaren collega’s die je ondersteunen in jouw ontwikkeling. - Flexibele werktijden die aansluiten bij jouw BBL-opleiding. - Een marktconform salaris en reiskostenvergoeding. - Korting op een bedrijfsfitnessabonnement - Deelname aan het Bunzl optie spaarplan en/ of leasefietsplan - Gratis fruit op het werk en een restaurant waar je tegen kostprijs de lekkerste lunch kunt eten - Regelmatig leuke uitjes en bijeenkomsten met je team of het hele bedrijf
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan