Wavin Nederland BV Stagiair Expert IT systems and devices bij de IT Servicedesk van Wavin Nederland!
Als stagiair op de Servicedesk bij Wavin Nederland ben je onderdeel van het team dat verantwoordelijk is voor het dagelijkse support- en beheer van alles wat met IT te maken heeft. Dit doen we voor ongeveer 800 gebruikers op meerdere locaties in Nederland en Belgie. Je werkt nauw samen met collega’s in andere landen wereldwijd. Een werkdag bij de servicedesk is nooit hetzelfde! In ons jonge en dynamische team zorgen we ervoor dat gebruikers efficint kunnen werken door alle benodigde IT-ondersteuning te bieden. Dit gebeurt op verschillende locaties, zoals de productielocatie in Hardenberg, het hoofdkantoor in Schiphol, ons innovatiecentrum in Dedemsvaart en andere locaties in Nederland en Belgie. Daarnaast bieden we support aan klanten via telefoon en e-mail. Kortom, een uitdagende en leerzame stageplek! Let op: Je dient minimaal 18 jaar oud te zijn i.v.m. de veiligheidseisen bij Wavin. Een motivatiebrief en CV zijn verplicht om mee te sturen bij je sollicitatie.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en leergierige stagiair die graag zijn/haar technische vaardigheden verder wil ontwikkelen en ervaring wil opdoen bij ons bedrijf. Herken jij jezelf in de volgende punten? - Technische kennis: Je hebt basiskennis van IT-systemen, zoals Windows, Office 365 en netwerken. Ervaring met hardware en softwarebeheer is een pluspunt. - Communicatieve vaardigheden: Je kunt duidelijk en vriendelijk communiceren met collega’s van verschillende afdelingen en hebt een klantgerichte houding. - Proactief: Je pakt taken zelfstandig op en denkt mee over oplossingen voor de gebruikers. - Leergierig en gemotiveerd: Je wilt jezelf verder ontwikkelen in de IT-sector en hebt een passie voor technologie. - Flexibel: Je kunt goed omgaan met verschillende taken en prioriteiten in een dynamische werkomgeving. - Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk. - In het bezit van een geldig autorijbewijs.
Wat biedt het bedrijf?
- Een uitdagende stageplek binnen een dynamisch en professioneel team. - Ruimte om jezelf te ontwikkelen en nieuwe vaardigheden op te doen in de IT. - Begeleiding door alle collega's binnen het IT Servicedesk team. - Een collegiale werksfeer en de mogelijkheid om bij te dragen aan interessante projecten. - Een stagevergoeding en de mogelijkheid om werkervaring op te doen in een internationaal bedrijf.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten