E-commerce specialist

WBoost Leren en goed verdienen gaan niet samen in je stage? Zeker wel!

WBoost is een veelzijdig bedrijf gespecialiseerd in marketing en sales, opgericht door een jonge ondernemer! Of het nu gaat om de verkoop van producten voor andere bedrijven of het ontwikkelen en implementeren van sociale media strategieën voor klanten, WBoost biedt een breed scala aan diensten.

Naar wie zijn wij op zoek?

Affiniteit met online commercie, beeldbewerking, salesgesprekken - interesse in het gehele vakgebied van e-commerce! Ook kan je met comissie's van WBoost- lekker bijverdienen in jouw stageperiode!

Wat biedt het bedrijf?

Bij ons leerbedrijf krijg je de unieke kans om je volledig te verdiepen in het online e-commerce landschap. We bieden uitgebreide trainingen en cursussen aan, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Van effectieve salesgesprekken tot het opbouwen van zelfvertrouwen in een zakelijke omgeving, wij zorgen ervoor dat je klaar bent voor de toekomst in de e-commerce sector. Bovendien kun je tijdens je stageperiode profiteren van aantrekkelijke commissies. Maar dat is niet alles! We hebben een gezellige lunchruimte waar je kunt ontspannen en bijpraten met collega's. Ons team is hecht en staat altijd klaar om elkaar te ondersteunen en samen te groeien. En voor degenen die zich echt onderscheiden, zijn er doorgroeimogelijkheden en zelfs de kans op een vaste aanstelling.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder