AWL-Techniek B.V. Stage ICT Skilled Helpdesk
Als ICT Stagiair van AWL word je onderdeel van een team dat verantwoordelijk is voor het ondersteunen van alle AWL-bedrijven wereldwijd. Je komt te werken in het IT Operations team, dat bestaat uit een teamleider, drie system engineers en twee helpdeskmedewerkers, in totaal 6 collega's. Tijdens jouw stage ga jij: - Kennis verwerven over IT-operations en functionele aspecten van een ICT-helpdesk. - Vaardigheden ontwikkelen in incident-, verzoek- en wijzigingsbeheer. - Inzicht krijgen in proactief probleemoplossend denken en handelen. - Ervaring opdoen in het afhandelen van eerste en tweede lijns supportverzoeken. - Begrip krijgen van de ICT-infrastructuur en -systemen van AWL AWL is een internationale orgaisatie met in totaal zo'n 700 medewerkers wereldwijd waarvan 350 op het hoofdkantoor in Harderwijk werken.
Naar wie zijn wij op zoek?
Omdat je werkt voor verschillende AWL bedrijven internationaal is het belangrijk dat je Engels kunt spreken en schrijven. Daarnaast zoeken wij naar iemand die over goede communicatieve vaardigheden beschikt en een klantgerichte instelling heeft. Je werkt op een helpdesk dus klaar staan voor anderen is iets wat jij belangrijk vindt en waar je voor staat.
Wat biedt het bedrijf?
Een veelzijdige stage met ruimte voor eigen initiatief. Bij AWL heb jij de mogelijkheid veel facetten van het vakgebied op te pakken waaronder: - De stage biedt de mogelijkheid om opdrachten vanuit school uit te voeren die goed aansluiten bij de werkzaamheden van de ICT Helpdesk. - Naast de kernwerkzaamheden is er ruimte om aan andere opdrachten te werken die vanuit school worden gegeven, mits deze relevant zijn voor de stage en jouw interesses. - Je krijgt de kans om alle facetten van het ICT-vakgebied te verkennen, met een specifieke focus op de helpdesk. In overleg met je begeleiders is het mogelijk om aanvullende taken op te pakken die jouw professionele groei bevorderen. - Met deze stageopdracht krijg je de kans om waardevolle ervaring op te doen binnen een internationale ICT-omgeving en je vaardigheden verder te ontwikkelen onder begeleiding van ervaren professionals.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid