Cloudcarrier Unieke Apple ICT afstudeerstage met uitzicht op vaste baan!
Net als wij, focussen onze klanten zich ook liever op hun core-business dan op iets waar ze geen of weinig verstand van hebben. Daarom is er de Cloudcarrier supportdesk die altijd voor onze klanten klaarstaat als er een probleem is dat zelf niet op kunnen lossen. That’s where you come in! Onze supportdesk staat de klanten te woord, en denkt vervolgens, samen met de rest van het team, voor iedere klant een passende oplossing uit en implementeert deze oplossing vervolgens bij de klant. Als primaire werkzaamheden kun je verwachten: Aannemen van telefoon; Registreren van support vragen in tickets; Prioriteren van tickets; Behandelen en oplossen van tickets; Computers overnemen; evt. klantbezoek; Google Workspace (gmail) omgevingen beheren. Als secundaire werkzaamheden zou je één of meerdere van de volgende dingen kunnen verwachten: Configureren en beheren Apple netwerken; Configureren en installeren van Enterprise Wi-Fi
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij hebt; Hebt een relevante opleiding (IT); Kunt analytisch denken: je denkt in oplossingen en niet in problemen; Hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift; Bent resultaatgericht: je maakt de vertaalslag van doelen naar resultaten; Hebt affiniteit met Apple producten; Hebt kennis van Gmail; Heb je kennis van netwerken? Bonus! Heb je affiniteit met andere Cloud-producten? Bonus!
Wat biedt het bedrijf?
Net als de rest van het bedrijf is ook de supportafdeling van Cloudcarrier continue bezig om onze eigen processen te verbeteren. We houden bij Cloudcarrier namelijk niet van stilstaan! Als onderdeel van ons supportteam kun je dus tijdens je stage ook meedenken over hoe dingen misschien anders, beter of efficiënter geregeld kunnen worden. Bij Cloudcarrier geloven we heilig in de uitspraak: “Succes moet je vieren!”. Dat doen we dan ook regelmatig met een gezellige vrijdagmiddagborrel, of een potje tafeltennis. Verder krijg je natuurlijk zelf ook een werkplek waar je blij van wordt, word je intensief begeleid en ben je een volwaardig lid van ons jonge, enthousiaste en gezellige team!
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten