JBL Stacarvans & Chalets B.V. Ben jij ons nieuwe visitekaartje?
Wij verkopen stacaravans en chalet. En hanteren de slogan "het ultieme vakantie gevoel begint hier!" En dat fijne gevoel begint dus eigenlijk bij jou. Jij bent het eerste aanspreekpunt van de klant zodra deze het showterrein opkomt. Ook telefonisch heb jij het eerste klantcontact. Jij zorgt dat ze warm ontvangen worden en legt ze uit wat ze kunnen verwachten. Daarnaast zorg je ervoor dat onze website en social media kanalen up to date zijn. Er zijn diverse administratieve taken die je gaat uitvoeren. Denk onder andere aan notuleren van intern overleg, gegevens verwerken in ons klant contact systeem, agendabeheer m.b.t. transport, plaatsen en stellen van stacaravans en chalets, planning actueel houden en de financiële administratie voorbereiden. Tevens ondersteun je collega's met allerlei administratieve werkzaamheden zoals voorraadbeheer, terugbellen ivm aftersales of inplannen van de onderhoudsbeurten van het wagenpark.
Naar wie zijn wij op zoek?
Omdat jij het gezicht bent dat de klant als eerste ziet ben je ook ons visitekaartje. Jij vindt het fijn om met mensen te werken en ziet er representatief uit. Een vlotte babbel is fijn. Omdat wij dicht bij de Duitse grens gevestigd zijn ontvangen wij ook veel Duitse klanten. Het is een pré als je een beetje Duits spreekt. Maar het is ook niet erg als je dit nog gaat leren. Wij helpen je graag en weten uit ervaring dat je dit snel eigen maakt. Onze Duitse klanten vinden het al heel fijn als je het probeert. Dus geen zorg dat komt goed. Het kan soms hectisch zijn op ons showterrein omdat er dan stacaravans worden geleverd of op transport gaan. Efficiënt en veilig werken is dan een must. Soms gaat het anders dan gepland en in zulke situatie is het fijn als je flexibel bent en niet in de stress schiet omdat het anders verloopt dan verwacht. Wij vinden het fijn als je zelf initiatief neemt en je kunt verplaatsen in onze klant. Want de klant is koning.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn een klein maar hecht team. Er wordt hard gewerkt maar we streven ook naar plezier in het werk. Daarom starten wij elke ochtend samen op, onder het genot van een bakje koffie of thee, bespreken we de dagplanning. Lunchen doen we samen in onze lunchruimte. Ook sluiten we gezamenlijk de dag af. We bespreken dan wederom de planning en kijken of er acties moeten doorschuiven of dat werkzaamheden bijvoorbeeld naar een andere collega gaan. Zo weet iedereen wat er van hem/haar verwacht wordt. Kan er om hulp gevraagd worden en weten we allemaal wat er speelt. Wij vinden het fijn als jij je kunt ontwikkelen en werken graag mee aan jouw doorgroeimogelijkheden. Berty en Jacky (vader en dochter) zijn de eigenaren van het bedrijf en werken ook mee op de werkvloer. Iedereen telt en doet er toe!
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
- P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
- P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
- P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
- P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring