Leidinggevende travel & hospitality

Camping 't Weergors B.V. Leer Travel & Hospitality (leiding geven) in de praktijk op Familiecamping 't Weergors

Je werkt voornamelijk samen met het receptieteam, waar alles rondom de camping samenkomt. Je ontvangt niet alleen gasten, ook leveranciers, collega's, bezorgdiensten en monteurs lopen in en uit en vragen je van alles! Het is in elk geval nooit saai bij de receptie. Achter de schermen controleer en bevestig je reserveringen, zorg je dat het schoonmaakteam aan de slag kan, en ben je er voor vragen van mensen die binnenkomen. Dat kan gaan om het verhuren van een fiets, tot het geven van advies over wat te doen op een regenachtige dag. Het komt ook zeker voor dat je de schone was wegwerkt, met een poetsdoek over de balie gaat, en het schoonmaakteam ondersteunt. Regelmatig worden er kinderactiviteiten georganiseerd; daar kun je ook aan de slag dus. En vind je het leuk om sociale media content te maken, dan staan we daar zeker voor open. Er is altijd wel een nieuw project waar je mee kunt draaien; bijvoorbeeld de inrichting van een huisje, het maken van een website, of een buitenklus.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je spreekt en schrijft goed Nederlands Je vindt het leuk om andere talen te spreken en te leren Je volgt een relevante MBO opleiding Je bent minimaal 3 dagen in de week beschikbaar Je bent communicatief, representatief en gastvrij Je werkt soms ook in de weekenden en vakanties

Wat biedt het bedrijf?

Je werkt voornamelijk in de informele receptie van Camping ’t Weergors, waar je samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt bent voor onze gasten. Tijdens je stage leer je veel over alle facetten van het runnen van een recreatiebedrijf. Vind je het leuk om een bepaalde vaardigheid extra te ontwikkelen, dan is daar natuurlijk ruimte voor. Je krijgt veel vrijheid en we begeleiden je natuurlijk altijd wanneer dat nodig is. Periode en uren van de stage gaat altijd in overleg en daarbij zijn we zeer flexibel.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder