Sunrise Medical HCM BV Medewerker Customer Service
Jij gaat ons helpen op onze afdeling Customer Service. De afdeling waar alle klantencontact samen komt. Je kijkt goed naar de klantenvraag, zoekt het antwoord bij elkaar en helpt de klant met het antwoord. Of je voert de order in, in het computersysteem waarmee het product op klantwens gemaakt kan gaan worden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Heb jij een klantgerichte houding, vind je het fijn om voor onze klant het juiste antwoord op zijn vraag te vinden en de klant te helpen. Of vind je het fijn om heel nauwkeurig de klantorder om te zetten naar een werkbon zodat de klant snel geholpen kan worden met een goed mobiliteitsproduct welke voor de eindgebruiker het verschil maakt tussen passief thuis te blijven of juist lekker actief mee te doen?
Wat biedt het bedrijf?
Een leuke en prettige werkomgeving Fijne collega’s, een leuk team Kantine met gratis koffie/Thee/Chocolademelk/Cup-a-soup en fruit Je hoort er helemaal bij dus je doet gewoon mee met alle extra’s zoals de attenties rondom de feestdagen, bedrijfsfeesten/ -uitjes enz. Een goede leeromgeving binnen een erg leuke (internationale) branche waar onze producten er echt toe doen.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid
- P5-K1-W1 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging
- P5-K1-W2 Levert input voor een vestigingsplan
- P5-K1-W3 Bewaakt een omzet- en kostenplan
- P5-K1-W4 Presenteert en profileert de vestiging in netwerken
- Coördineert operationele processen en werkzaamheden
- P5-K2-W1 Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid
- P5-K2-W2 Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie
- P5-K2-W3 Adviseert over de personeelsbehoefte
- P5-K2-W4 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P5-K2-W5 Coördineert de goederenstroom
- P5-K2-W6 Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden
- Voert een commercieel traject uit
- P5-K3-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P5-K3-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P5-K3-W3 Voert een verkoopgesprek
- P5-K3-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P5-K3-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P5-K3-W6 Bereidt de inkoop voor
- P5-K3-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat