Expro - IT Leuk supportdesk met ruimte om te leren en te ervaren.
Je ondersteund onze gebruikers die de Helpdesk bellen. De ene keer doe je at via mail de andere keer via de telefoon. Je richt computers in en je helpt klanten met oplossen van storingen. Soms maak je gebruikers accounts aan of je pas ze aan of heft ze op. Jij bent de schakel tussen de klant en onze technisch specalisten
Naar wie zijn wij op zoek?
Communicatief vaardig. Is bekend met het inrichten van laptops en weet hoe hij gebruikersaccounts moet onderhouden. Je werkt nauwkeurig en houd er van om klanten te helpen
Wat biedt het bedrijf?
Veel van onze medewerkers zijn gestart vanuit hun stageplek. We hebben een leuk team met ervaren en onervaren mensen. Er is altijd wel wat te leren en er is altijd wel wat te doen. Initiatief wordt gewaardeerd, heb je een goed plan dan krijg je de ruimte om het plan uit en in te voeren.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten