Heutink ICT Wil jij meedraaien met alle aspecten van de servicedesk? Per februari 2025 zoeken wij een stagiair(e)!
Als IT Support Specialist voor Heutink ICT zorg jij ervoor dat je klanten én collega’s zelfstandig te woord staat wanneer zij technische vraagstukken hebben. Je bent in staat eerstelijns storingen inhoudelijk op te pakken en te verwerken. De meldingen komen binnen via het ticketsysteem OmniTracker, maar ook telefonisch en per email. • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en collega’s voor technische vraagstukken en je lost deze op; dit doe je zelfstandig of door samen te werken met andere afdelingen, waaronder DevOps en Projectbureau. • Je bewaakt aangemaakte tickets. • Je gaat je specialiseren in deelgebieden, bijvoorbeeld in wifi, netwerk, MDM of audiovisuele toepassingen en werkt in één van de specialistische teams die we rond deze onderwerpen hebben opgezet. • Je werkt actief mee aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Service & Support. • Je zorgt dat door jouw oplossing de leerkrachten en kinderen in het onderwijs lekker door kunnen werken
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je bent bezig met een MBO 4 opleiding richting ICT en zoekt een stageplek per februari 2025'; • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar; • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift; • Je bent een teamplayer en wilt graag meer leren.
Wat biedt het bedrijf?
• Een goede werksfeer, met een hecht team van IT’ers; • Goede begeleiding op MBO niveau; • De mogelijkheid om kennis en werkervaring op te doen over het vakgebied; • Kantine met verse broodjes; • Modern kantoor langs de A1; • Stagevergoeding; €400,- • Tijdens je opdracht ben je een volwaardig lid van het team.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat