WeServe B.V. Leerzame stageplek bij een glasvezel internet provider
De student zal deelnemen aan onze helpdesk. Vanuit deze helpdesk bedienen we vele glasvezelklanten, dit consument of bedrijven met de technische dagelijkse vragen. Ook is het mogelijk om met onze installatiemonteurs mee te lopen bij bezoek aan klanten. Het is een veelzijdige technische stage waar je veel kunt leren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Student moet wel beschikken over vaardigheid om makkelijk te bellen met klanten en daarnaast enige technische inzicht dan wel willen (uit)zoeken naar een oplossing.
Wat biedt het bedrijf?
We hebben een klein team (20FTE) met eventueel mogelijkheden om na de stageperiode te blijven zitten of wellicht als bijbaan naast het doorstuderen.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten