Facilitair leidinggevende

NH Schiphol Airport Stage Housekeeping Quality Management

Als Housekeeping Quality Management stagiair ben je werkzaam in een allround functie waar de nadruk ligt op de kwaliteit van de kamers en algemene ruimtes in het hotel. Je geeft leiding aan een team en bent aanspreekpunt voor zowel gasten als voor collega's van andere afdelingen. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de voorraadbeheer van de Housekeeping afdeling en waarborg je de kwaliteitseisen en de standaarden van de NH Hotel Group. Je hebt een voorbeeldfunctie en draagt pro-actief verbeteringen aan.

Naar wie zijn wij op zoek?

* Ben jij nieuwsgierig en resultaatgericht? * Heb je verantwoordelijkheidsgevoel en oog voor detail? * Ben je een teamplayer die graag in contact staat met (internationale) gasten en collega's? * En wil jij leren een team aan te sturen?

Wat biedt het bedrijf?

In deze functie werk je voor NH Hotel Group, een professionele internationale hotelketen met een dynamische en vriendelijke sfeer. Wij begrijpen maar al te goed dat onze collega's het verschil maken en dit blijkt dan ook uit onze arbeidsvoorwaarden. Naast de bruto stagevergoeding van € 500 biedt NH Hotel Group de volgende voordelen aan stagiaires: NH University: diverse opleidings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden. Nationale en internationale carrièremogelijkheden: alle medewerkers en stagiaires van NH Hotel Group krijgen voorrang op interne vacatures wereldwijd. Van Groningen tot Madrid en van Berlijn tot Buenos Aires! Geniet van citytrips in onze hotels wereldwijd met ons speciale medewerkerstarief! Tip je vrienden en familie over jouw favoriete citytrips: ook zij boeken via jou met de speciale Friends & Familykorting.

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Voert beheerstaken uit
  • P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
  • P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
  • P2-K1-W3 Beheert financiën
  • P2-K1-W4 Stemt af met het management
  • Geeft leiding
  • P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
  • P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers

lees verder