De kleine verhuizer
Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waar je echt het verschil kunt maken? De Allround Assistant Business Services ondersteunt professionals in de zakelijke dienstverlening en biedt jou de kans om te werken op verschillende terreinen, zoals klantcontact, marketing, HR, administratie en meer. Jij bent ondernemend, servicegericht en proactief, en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je gaat aan de slag in MKB-bedrijven, grote organisaties of zelfs voor ZZP’ers en verenigingen. Je krijgt te maken met bedrijfsprocessen, wet- en regelgeving en leert omgaan met ICT-hulpmiddelen en projectmatig werken. Als Allround Assistant ben je niet alleen uitvoerend bezig, maar ook organisatorisch en soms zelfs controlerend. Je krijgt de ruimte om te groeien, problemen op te lossen en risico’s in te schatten. Klaar om de handen uit de mouwen te steken en je verder te ontwikkelen? Dan zijn wij precies wat jij zoekt!
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
- P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
- P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
- P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
- P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit