Asia Express Food Leergierige stagiair e-commerce gezocht!
Ben jij een commerciële student die op zoek is naar een uitdagende stageplek? Wil jij jouw E-commerce vaardigheden ontwikkelen binnen een internationale groothandel? Solliciteer dan nu bij Asia Express Food! Wat ga jij doen in deze uitdaging? Als stagiair(e) E-commerce bij Asia Express Food draai je volledig mee in het team. Hierbij voer je allerlei verschillende taken uit om het team te ondersteunen. Ook houd je je bezig met het: Het verder ontwikkelen en uitbreiden van B2C activiteiten binnen de afdeling; Ondersteunen in het beheren van Amazon Vendor accounts; Ondersteunen in het vullen van een PIM systeem vanuit Microsoft Excel.
Naar wie zijn wij op zoek?
Dit breng je mee: Een commerciële instelling en een proactieve houding; Goede beheersing van de Engelse taal; Beheersing van de Nederlandse en eventueel Duitse taal in woord en geschrift is een pré; Ervaring met Microsoft Office applicaties, voornamelijk met Microsoft Excel; Communicatieve vaardigheden; Een ondernemende en leergierige houding; Je bent woonachtig in de regio van Kampen met een maximum reistijd van 45 minuten. Wat heb je verder nodig? Je volgt een MBO opleiding in de richting van E-commerce / Marketing / Commercie. Daarnaast ben je vanaf april 2025 of september 2025 op zoek naar een stageplek voor minimaal 20 weken.
Wat biedt het bedrijf?
Dit mag je van ons verwachten: De ruimte om je stage opdrachten bij ons te doen; Een stagevergoeding; Je krijgt onbeperkt toegang tot het online opleidingsplatform GoodHabitz, wat ervoor zorgt dat jij je continu kan ontwikkelen binnen je eigen interesses! Woon je meer dan 10 km van Asia Express Food af? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km waarbij het volledige aantal kilometers wordt vergoed.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen