Kathmandu Kitchen Gezelligste horeca bedrijf van de Zaanstreek! is op zoek naar Zelfstandig werkend gastheer/-vrouw
Jij als student komt terecht in een hecht en gemotiveerd team! Leer van jouw collega's die al veel ervaring in het vak hebben en deze graag aan jou willen overbrengen, die graag het vak willen overbrengen. Jij als student komt in een warm bad terecht, bij allemaal vakbekwame medewerkers, die graag het vak willen overbrengen. Je zal een ondersteunende en meewerkende rol spelen binnen het team zodat jij alles gaat leren. Restaurant Zaanse Kathmandu is alleen geopend voor diner, dit biedt overdag veel mogelijkheid om goed begeleid te worden.
Naar wie zijn wij op zoek?
De grote variatie van opdrachten, onvoorspelbaarheid van gasten en onverwachte werkdruk zorgt dat de gastheer/- vrouw zich flexibel opstelt.
Wat biedt het bedrijf?
Het leerbedrijf biedt prettige en collegiale werk en leer omgeving.
Wat ga je leren?
- Werkt in de bediening
- B1-K1-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K1-W10 Werkt met de kassa
- B1-K1-W2 Neemt reserveringen aan
- B1-K1-W3 Ontvangt gasten
- B1-K1-W4 Adviseert gasten en neemt de bestelling op
- B1-K1-W5 Maakt dranken serveergereed
- B1-K1-W6 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K1-W7 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K1-W8 Rekent de bestelling(en) af en neemt afscheid
- B1-K1-W9 Voert afrondende werkzaamheden uit
- Bewaakt de voorraad
- B1-K2-W1 Controleert de voorraad
- B1-K2-W2 Ontvangt en controleert de bestelling
- B1-K2-W3 Pakt de bestelling uit en slaat deze op
- Bestelt en beheert de voorraad
- P2-K1-W1 Bestelt de voorraad
- P2-K1-W2 Reclameert foute levering bij de leverancier
- P2-K1-W3 Beheert de opslag van de voorraad
- Doet voorstellen voor de samenstelling van de menu- en drankenkaart
- P2-K2-W1 Verzamelt informatie
- P2-K2-W2 Doet voorstellen voor de menukaart
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- P2-K3-W1 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- P2-K3-W2 Instrueert en begeleidt lerende medewerkers
- P2-K3-W3 Voert informele en ondersteunt bij formele gesprekken met lerende medewerkers
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat