Leidinggevende international hospitality

Ibis Leiden Centre Frontoffice stage bij Ibis Leiden Centre!

Tijdens je stageperiode leer je hoe je samen met een team van collega’s er voor kan zorgen dat onze gasten een fantastisch verblijf hebben in ons hotel. Je ontvangt onze gasten en zorgt ervoor dat jij hen een gastvrij welkom geeft. Vanaf het moment dat je onze gasten verwelkomt tot het moment dat zij weer vertrekken, ben jij hun eerste aanspreekpunt binnen het hotel en het visitekaartje van Ibis Leiden centre. Jouw werkdag begint iedere dag met een overdracht, zodat je goed op de hoogte bent van wat er die dag in ieder geval op je af zal komen. Jij leert tijdens je stage dat op de achtergrond alle processen zo geregeld zijn, dat de gast het in onze service niets ontbreekt. Geen dag is hetzelfde in ons hotel. Kortom een ontzettend leuke stageplek binnen de afdeling Front Office waar je ontzettend veel kunt leren! Voor deze stageplaats in de Front Office zijn we op zoek naar een leergierige stagiair(e) die flexibel is en bij voorkeur (om en nabij) 800 stageuren moet maken.

Naar wie zijn wij op zoek?

De student beschikt over een gastvrije houding, een vlotte babbel en goede sociale vaardigheden.

Wat biedt het bedrijf?

Het leerbedrijf biedt een gezellig team om mee samen te werken, een leuke stagevergoeding en wellicht zelfs een leuke baan nadat je stage is afgerond!

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder