Clear Mind IT Consultancy B.V. Servicedesk medewerker
Je leert omgaan met klanten en het beantwoorden van hun servicevragen op het gebied van: - Mobiele telefonie - Vaste telefonie via de Cloud - Connectiviteit (Glasvezel, DSL) - Apparatuur (Routers, Switches, vaste- en mobiele toestellen
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken een gemotiveerde student die zicht wil bekwamen in leveren van een excellente dienstverlening richting onze klanten. Iemand die betrouwbaar is, maar zicht altijd houdt aan de afspraken en betrouwbaar is. We zoeken een leergierige student die weet wat klanten beweegt en deze weet te winnen en/of behouden voor ons bedrijf, door zaken voor de klant uit te zoeken en accuraat en volgens afspraak de klanten op de hoogte stelt en houdt.
Wat biedt het bedrijf?
Je wordt een volwaardige collega. Je gaat veel leren op het gebied van klantenservice in de Telecom en ICT sector. Beval je ons zo goed dan heb je een grote kans om een onbepaalde tijd contract te ontvangen.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat