E-commerce specialist

dackus it E-commerce held gezocht voor de verdere uitbouw en ontwikkeling van onze webshop en online diensten.

Je gaat meewerken aan één of meerdere van onze e-commerce initiatieven. Dat betekent dat je naast de dagelijkse verwerking van orders en retouren ook leert te werken met het CRM systeem waarmee de orderafhandeling geschiedt, het klantmanagement wordt gedaan en de promotie meer wordt aangestuurd. Het doen van promotie via online marketing op social media, google/bing of via e-mailmarketing zal onderdeel zijn van je stage. Omdat we ook op bol.com verkopen leer een je een nieuwe dimensie van verkoop via dit grootste online verkoopplatform van Nederland. Daarnaast worden er strategische projecten opgepakt om op basis van goede analyses en marktverkenningen te zoeken naar nieuwe niches, nieuwe producten en naar verbeteringen die kunnen worden ingevoerd.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent handig met computers, hebt gevoel voor social media, google ads en e-mailmarketing. Daarbij is het goed kunnen schrijven van een promotionele tekst van belang en leren we je graag de handigheid om met adobe photoshop en illustrator mooie grafische promoties en productpresentaties te maken. Vind je het leuk, dan is het maken van leuke video's ook een mogelijkheid.

Wat biedt het bedrijf?

We zijn een klein bedrijf (2-4 medewerkers) en we werken met enthousiasme aan de onze producten, omdat we samen bezig zijn met onze producten zul je veel kunnen leren van alle aspecten van het e-commerce vak.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder