Grand Hotel de l`Empereur Zeer leerzame stage in prachtig ****Amrâth Hotel tegenover CS in Maastricht!
De student krijgt alle voorkomende werkzaamheden aan de receptie aangeleerd. Daarnaast zijn Gastvrijheid & Serviceverlening zeer belangrijk. Werkzaamheden zijn o.a: Telefoon beantwoorden, reserveringen aannemen, reserveringen verwerken, reserveringen bevestigen, communiceren per e-mail met gasten in verschillende talen, klachten afhandelen, gasten inchecken, gasten uitchecken, administratieve taken, betalingen verwerken, inspringen op andere afdelingen indien nodig, etc.
Naar wie zijn wij op zoek?
Zeer gastvrij, vriendelijk, goede uitstraling, meedenken met gasten, probleemoplossend zijn, commercieel inzicht, Engelse taal spreken en schrijven,
Wat biedt het bedrijf?
Zeer leerzame stage waarbij de student alle taken van een receptionist(e) krijgt aangeleerd. Gezellig team.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën