Autoglaz MWB B.V.
Leren in een bedrijf waar klanttevredenheid centraal staat. Te maken krijgen met bestellingen. Dag planning maken en bijhouden, monteurs administratief begeleiden, front- en back-office. Facturen maken als ook de betaling volgen en afboeken. Webshop ondersteuning en beheer. Klant contact en onderhoud, zowel via mail als fysiek. Wil jij een administratieve topper worden, meld je dan gauw aan.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
- P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
- P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
- P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
- P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit
lees verder