E-commerce specialist

Workwear in Style B.V. E-Commerce Specialist in de bedrijfskleding

Workwear in Style is op zoek naar een enthousiast persoon om ons team te versterken. Ben jij leergierig en wil je graag werken bij een snel groeiende startup? Lees dan vooral verder! Workwear in Style is leverancier van werkkleding, werkschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen. Wij zijn een Startup, opgericht in 2019 en sinds de start hard gegroeid. Maar we zijn ambitieus en willen deze groei doorzetten. Als E-commerce specialist heb je een belangrijk onderdeel in de verbetering van onze online shops en website. Je gaat van start met het analyseren van onze kanalen en brengt potentile verbeteringen in kaart. Vervolgens ben jij degene die, samen met onze vaste partner, verantwoordelijk zal zijn voor het uitvoeren van deze verbeteringen in zowel onze online shop als website. Daarnaast sta je in nauw contact met onze marketing en sales om te zorgen dat onze marketinguitingen en salesactiviteiten naadloos aansluiten op de verbeteringen in onze online kanalen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken iemand die gemotiveerd is en graag wilt leren. Een belangrijke eigenschap is dat jij resultaatgericht te werk gaat. Daarnaast zouden wij het fijn vinden als jij je herkent in de volgende punten: - Je bent ondernemend en sociaal - Je bent commercieel ingesteld - Je hebt een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - Beheersing van de Engelse taal is een pr

Wat biedt het bedrijf?

Naast dat je veel vrijheid krijgt, kom je te werken in een leerzame en inspirerende omgeving. Geen dag is hetzelfde en wij staan garant voor een leuke werksfeer. Stage lopen moet naast leerzaam ook vooral leuk zijn en daar gaan wij voor zorgen! Wie bieden jou: - Een leerzame en uitdagende stage ter aanvulling op je studie - Een inspirerende werkplek - Een afwisselende stage met veel verantwoording - Kans op een vaste baan na je studie

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder