BandenConcurrent B.V.
Als stagiaire customer service ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties en krijg je de mogelijkheid om je kennis in de praktijk toe te passen. Het wordt een intensieve stageperiode en geen enkele dag is hetzelfde. Je gaat direct aan de slag en leert van ervaren mensen hoe je klanten tevreden houdt. Je krijgt als stagiaire veel verantwoordelijkheden en de mogelijkheid om je eigen service campagnes te bedenken en op te zetten in diverse kanalen. Ben jij de topper die het leuk vindt om klanten enthousiast te maken? Dan is deze stage bij BandenConcurrent iets voor jou! Wat ga je precies doen? ? Als verantwoordelijke krijg je de mogelijkheid om je eigen service campagnes te bedenken en deze op te zetten. ? Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties. ? Je gaat ervaring opdoen op het gebied van sales en aftersales. ? Je bouwt je eigen account op van klanten en krijgt de kans om je eigen verkooptrajecten op te voeren.
Naar wie zijn wij op zoek?
nader te bepalen
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
- B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
- B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
- Voert het verkooptraject uit
- B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
- B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
- B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
- B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
- Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
- B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
- B1-K3-W2 Behandelt klachten
- B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit