inepro PAY. B.V.
In een gezellig klein maar hecht team van technische specialisten, werk jij samen met de product specialist, sales en inside sales collega’s aan innovatieve producten en diensten. Jij zorgt er, samen met alle teamleden voor, dat technische vragen van onze gebruikers, klanten, collega's en resellers goed opgepakt en waar mogelijk ook opgelost worden. Jij bent hierbij het eerste aanspreekpunt en houdt hen op de hoogte van de status van de vraag. Naast het bieden van support help jij, gezamenlijk met het team, mee om de service en de servicebeleving van onze gebruikers en klanten naar een hoog niveau te tillen.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
lees verder