Aryza B.V. Stageplek op servicedesk bij een softwareontwikkelbedrijf en (private) cloud provider
Het categoriseren, registreren, bewaken en oplossen van incidenten gemeld door klanten met betrekking tot in het onderhoudscontract opgenomen producten en diensten van Aryza binnen de richtlijnen van de afdeling Support. Het rapporteren aan de manager Services betreffende: • Escalaties • Dagelijkse gang van zaken • Rapportages van aantallen
Naar wie zijn wij op zoek?
• Bezig met een MBO opleiding richting Medewerker beheer ICT of vergelijkbaar • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden • Accuraat • Enthousiaste en gemotiveerde instelling • Goed kunnen plannen en organiseren
Wat biedt het bedrijf?
Aryza is als gespecialiseerde automatiseerder absoluut marktleider in de gerechtsdeurwaarders- en incassomarkt. Om onze marktpositie te behouden en verder uit te bouwen, hebben we onze nieuwe oplossing Aryza Navigate ontwikkeld waarmee onze partners in staat worden gesteld nog beter hun klanten van dienst te zijn en klaar te zijn voor de toekomstige ontwikkelingen. Je komt terecht in een enthousiast en gezellig team.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten