Dufaco ICT B.V. Servicedesk met ontzettend veel leermogelijkheden!
De student gaat meewerken op onze skilled servicedesk om onze klanten te bedienen. Wij maken gebruik van Inserve voor het beheren van alle werkzaamheden. Daarnaast is het ook mogelijk mee te doen met projecten/implementaties en echt de diepte in te gaan. Wij werken vooral met Cloud diensten zoals Microsoft 365, Unifi en VoIP, al met al heel erg diverse werkzaamheden!
Naar wie zijn wij op zoek?
De student voelt zich comfortabel bij het antwoorden van de telefoon, geeft het op tijd aan indien hulp gewenst is bij zijn collega's. Heeft goed technisch inzicht en kijkt verder dan de oppervlakte/denkt een stap verder. Bovenal is de student klantvriendelijk en servicegericht ingesteld.
Wat biedt het bedrijf?
Ons bedrijf draait om een goede werksfeer, veel vrijheid om je te ontwikkelen. Wanneer mogelijk lunchen we ook graag met elkaar en hebben we ook een vrijdag middag borrel.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten