Leidinggevende travel & hospitality

Fletcher Hotel Nieuwegein Stage Front Office Fletcher hotel Nieuwegein

Je wordt opgenomen als volwaardig lid van het receptie team. Alle aspecten van de front office ga je leren. Je staat altijd met 2 medewerkers op dienst. Om een goed beeld te krijgen van het hotel, zal je in de eerste weken ook kennismaken met de bediening/banqueting en huishouding. Alle werkprocessen komen vanzelf aanbod. De werkprocessen leidinggeven en uitvoeren van beheerstaken zullen wij inplannen. De werktijden zijn in principe vroeg (7 tot 15), tussen (12 tot 20) en laat (15 tot 23). Mocht begin en/of eindtijd voor jou niet haalbaar zijn omdat je bijvoorbeeld afhankelijk bent van het openbaar vervoer dan kunnen we dat aanpassen. Ons hotel is 7 dagen van de week open. Weekenddiensten horen er dus ook bij. Uiteraard niet elk weekend :-) Heb je meer interesse in de afdeling zaalreserveringen dan is het ook mogelijk om hier je volledige stage te lopen. Hier ben het eerste aanspreekpunt(veelal telefonisch) voor onze gasten die gebruik willen maken van de vergaderzalen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je doet de juiste opleiding dus dat zit wel goed. Verder vinden wij het vooral belangrijk dat je het leuk vindt om onze gasten te helpen en dat dit aan je te zien is. Vanwege de piekmomenten is een beetje stressbestendigheid wel handig :-)

Wat biedt het bedrijf?

Fletcher heeft op dit moment 110 hotels in Nederland. In de komende jaren wil Fletcher doorgroeien naar 150 hotels. Ook zal waarschijnlijk over de grens gekeken gaan worden. Doorgroeimogelijkheden zijn dus volop aanwezig. Veel stagiaires komen na afloop van hun stage bij ons in dienst. Meestal als oproepkracht om naast hun opleiding wat bij te verdienen. Als je een tussendienst of een avonddienst hebt dan staat er een warme maaltijd voor je klaar. Aangezien jij een bijdrage aan ons levert, betalen wij aan jou een stagevergoeding van € 3,-- per uur.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder