Allround medewerker IT systems and devices

Acrelec Servicedesk Engineer

Samen met je collega’s vorm je een behulpzaam team. Jullie doel is om telefonisch of met behulp van een remote netwerk verschillende klanten uit de brand te helpen. Je installeert op afstand nieuwe software, je lost uiteenlopende ICT-vraagstukken op, je zoekt samen met de klant uit of het probleem misschien in de hardware zit, ofwel jij zorgt ervoor dat alle apparatuur en systemen naar behoren functioneren. Je lost veel problemen zelf op. Wanneer dat niet lukt, staat er altijd hulp voor je klaar. Je documenteert veelvoorkomende problemen en natuurlijk de bijbehorende oplossingen, je registreert jouw klantcontact en jouw werkzaamheden (in TOPdesk) en neemt deel aan verschillende ICT-projecten.

Naar wie zijn wij op zoek?

Onze nieuwe collega • kan goed luisteren, doorvragen en duidelijk communiceren • helpt graag mensen • heeft basiskennis over PC, software, bekabeling en netwerken • heeft ervaring met het installeren van Operating Systems • Kan (of wil leren) met TOPdesk (te) werken

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een informele leer- en werkomgeving waar gezelligheid en humor erg belangrijk zijn. Waar je de tijd en mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Wanneer je het naar je zin hebt bij ons en je het werk goed doet, bieden wij je graag een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. Uiteraard bieden wij een passend salaris op basis van ervaring, kennis, inzet etc.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder