E-commerce specialist

BEAR Lifestyle E-Commerce specialist bij fashion webshop

Ben jij dol op tassen en alles omtrent online shoppen en social media? Dan ben je bij BEARLifestyle.nl aan het juiste adres. Als stagiaire loop je dagelijks mee met alle handelingen, A-Z, van onze webshop. Je dag begint met de klantenservice en het gereedmaken van de dagelijkse orders. Samen met het web-team doorloop je de stappen en krijg je de volledige E-commerce ervaring. Ook zul je een ondersteunende rol bieden bij onze social media kanalen en helpen met de leukste content te creëren. Jouw taken zullen onder andere zijn: - Het schrijven van merk- en productteksten; - Toepassen van SEO; - Brainstormen over de online marketingcampagnes en acties; - Onze website up-to-date houden; - Inpakken en verwerken van de orders; - Assisteren fotografie en videografie voor onze social media kanalen; - Assisteren klantenservice (mail & telefoon). Naar wie bent u op zoek? - Bezig met MBO- (min. niv. 3)/ of HBO-opleiding in de richting van Online Marketing, Communicatie en/of Media;

Naar wie zijn wij op zoek?

BEARLifestyle is opzoek naar een leergierige, zelfstandige student. Wij bieden een complete stage waarbij je op alle punten binnen een E-Commerce bedrijf mag meekijken en werken. Enige affiniteit en ervaring met mode is gewenst.

Wat biedt het bedrijf?

- Bijdragen aan de groei & ontwikkeling van een ambitieuze /organisatie, in een zelfstandig team met betrokken & daadkrachtige collega’s en waar jouw frisse input & ervaring enorm wordt gewaardeerd. - Een passende stagevergoeding.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder