Expert IT systems and devices

eValue8 B.V.

De functie als Helpdeskmedewerkers/ICT medewerker bij eValue8 is een afwisselende functie. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die gebruik maken van onze oplossingen voor beeldschermcommunicatie (narrowcasting) en wachtrijbegeleiding (volgnummersysteem). De ene keer help je per e-mail een klant met een vraag over de beheeromgeving. De andere keer heb je gestreste klant aan de telefoon, omdat er een storing is. Gelukkig ben jij dan de ‘support-held’ die de storing (via remote desktop) oplost. Jij kent onze systemen door en door en dat maakt dat jij gemakkelijk uitleg kan geven én klanten kunt adviseren over de meest praktische oplossing. Daarnaast installeer en configureer je players voor nieuwe klanten en richt je de beheeromgeving voor ze in. Tot slot ben je ook intern het aanspreekpunt voor je collega’s voor IT-gerelateerde zaken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Voor de functie als Helpdeskmedewerker/ICT medewerker is het belangrijk dat je snel kunt schakelen tussen verschillende werkzaamheden (flexibiliteit), initiatiefrijk én stressbestendig bent. Daarnaast ben je behulpzaam en servicegericht. Klantvriendelijkheid staat hoog bij eValue8 en daarom verwachten wij dat je op professionele wijze de telefoon opneemt en nette e-mails naar klanten stuurt. Ons team is enthousiast en gedreven en we zouden het leuk vinden als je ook deelneemt aan sociale activiteiten zoals onze vrijdagmiddagborrel of een bedrijfsuitje.

Wat biedt het bedrijf?

eValue8 (spreek uit: e-value-eight) is een softwarebedrijf met een klein, hecht team. Als je vragen hebt, dan helpen jouw collega’s je graag. Onze bedrijfscultuur is open en informeel, maar we verwachten wel dat jij je professioneel en netjes gedraagt naar klanten toe. Er ligt een inwerkprogramma voor je klaar en ook tijdens je stage krijg je extra begeleiding als dit nodig is. Je kunt veel leren bij eValue8 als je hiervoor open staat. En vond jij je stage leuk en waren wij tevreden over je? Dan is er zelfs kans op een leuke vakantiebaan! Ons kantoor is gevestigd op bedrijventerrein Kerkenbos in Nijmegen. Je kunt hier met openbaar vervoer komen. En wist je dat je ook een stagevergoeding ontvangt? Mooi, toch?

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder