Sanadome Hotel & Spa
Brede stage bij de afdeling (hotel)receptie en de afdeling hotelkamerreserveringen. Alle facetten van het receptievak komen aan bod, waaronder: telefoonaanname, het maken van reserveringen, informatie & advies geven, in & uitcheken, etc.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën
lees verder