NH Conference Centre Leeuwenhorst Hotel Jouw passie doorgeven en verder ontwikkelen tijdens een zeer leerzame, diverse en veelzijdige stage? Dat kan bij ons!
Service verzorgen tijdens het gehele verblijf in de afdeling die jou het meest aanspreekt! In NH Conference Centre Leeuwenhorst ontvangen wij veel zakelijke gasten maar ook veel leisure gasten. De zakelijke bijeenkomsten verzorgen wij volledig zelf; in het restaurant, de bar, breaks in de lounges, borrels, (gala) diners, feesten en partijen. Het werk heeft hierdoor veel afwisseling en uitdaging. Perfect voor zo'n brede opleiding, als die jij volgt.
Naar wie zijn wij op zoek?
Van gasten helpen krijg jij een grote glimlach op je gezicht. De 'always a pleasure' mentaliteit is iets waarin jij jezelf herkent en je zet graag een stap extra voor de gast. Je houdt van hard werken, hebt oog voor detail en ziet in iedere situatie een uitdaging. Je hebt de gave om jouw passie en kennis met zowel de gasten als met je collega's te delen.
Wat biedt het bedrijf?
Naast de mogelijkheid om je zowel persoonlijk als in jouw vakgebied verder te ontwikkelen, bieden wij een bruto stagevergoeding van €750,- per maand voor een werkweek van 38 uur. Daarnaast bieden wij een speciaal medewerkerstarief maar ook een speciaal tarief voor jouw vrienden & familie waarmee jijzelf maar ook de mensen om jou heen kunnen verblijven bij alle hotels die onder de keten Minor vallen. Wij hebben een university die uitstekende trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden heeft en last but not least: interessante doorgroeimogelijkheden. Kortom: het bedrijf waar jij naar op zoek bent!
Wat ga je leren?
- Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
- B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
- B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
- B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
- Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
- B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
- B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
- B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
- B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
- B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
- Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
- B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Realiseert commercieel aanbod
- B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
- B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
- B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
- B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
- B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
- B1-K5-W3 Begroot financiën
- B1-K5-W4 Bewaakt financiën
- B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
- B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat