Leidinggevende international hospitality

NH Conference Centre Leeuwenhorst Hotel Leidinggevende International Hospitality

Gedurende deze stage ben je het visitekaartje van het hotel. Je bent onder andere verantwoordelijk voor: • In- en uitchecken van gasten/groepen • Verwerken van betalingen zowel cash als pin/creditcards • Verstrekken van informatie aan de gasten • Ontvangen en doorverwijzen van bezoekers • Binnenkomende telefoontjes afhandelen • Postverwerking • Verlenen van service op een constant hoog niveau naar zowel gasten als collega's • Alle verder voorkomende receptiewerkzaamheden • Bekend zijn met het huisreglement •Toezien op, en signaleren van, ongewenste bezoekers

Naar wie zijn wij op zoek?

Oog voor detail, gastgericht en vriendelijk.

Wat biedt het bedrijf?

NH Conference Centre Leeuwenhorst is met 513 kamers en 123 vergaderzalen één van de grootste conferentiehotels van Nederland. Het hotel ontvangt regelmatig congressen zelfs tot 1.600 gasten. Maar ook de leisure gasten zijn van harte welkom. Elke dag zetten wij alles op alles om onze gasten met een grote glimlach te zien vertrekken en dit doen wij samen als één groot team. Werken bij ons is de ideale combinatie tussen zakelijk en leisure, individuele gasten en groepen, alleen werken of in teamverband en dat geeft dagelijks veel afwisseling is. Daarnaast zijn er veel leuke benefits. Zo kan je gratis gebruik maken van onze fitness in ons Aqua Fitness Centre, bieden we overnachtingen in hotels van de Minor Hotel Group tegen medewerkerstarief, organiseren we diverse sociale activiteiten, en nog veel meer! Het hotel is onderdeel van de Minor Hotel Group; een keten die zich kenmerkt als ‘youngminded’ en waarbij er talloze doorgroeimogelijkheden zijn.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder