Allround medewerker IT systems and devices

Retailstars B.V.

Wat ga je doen. Als leerling service desk engineer lever je eerstelijns support zowel telefonisch als via e-mail aan onze klanten. De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit het oplossen van technische storingen, ondersteunen van gebruikers bij het gebruik en beheer van software en infrastructuur. Je stelt handleidingen en instructies samen voor de gebruikers. Je analyseert en lost 2e lijn problemen op, al dan niet samen met een collega. Je analyseert en registreert supportverzoeken en bewaakt doorlooptijden. Je ondersteunt collega's indien mogelijk. Je gaat de supportafdeling assisteren. De werktijden zijn van 9.00 - 18.00 uur met een uur pauze. Genoeg tijd om tussendoor even van je werkzaamheden pauze te nemen en een praatje te maken met je collega's.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij vinden het belangrijk dat je klantvriendelijk, sociaal, servicegericht en communicatief sterk bent. Verder vinden wij het prettig als je leergierig en gemotiveerd bent, ambitieus, creatief, oplossingen bedenkt en zelfstandig zowel als in teamverband kunt werken.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden je een fijne werkomgeving waarin je volop kansen krijgt om jezelf te ontwikkelen en te groeien. Leuke collega’s, vrouwen en mannen van jong tot wat ouder.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

lees verder