Gio Coffee B.V. Stageplek Customer Service / Office Assistant
De student zal meedraaien op de Customer Service afdeling van ons bedrijf. - Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten wanneer ze bellen met een vraag; - Je bent een schakel tussen al onze afdelingen en zorgt ervoor dat de koffie bij onze klanten kan blijven stromen; - Je bestelt de kantoorartikelen en wekelijkse boodschappen; - Je zet de social lunch klaar op dinsdag; - Je ontvangt bezoek; - Je ondersteunt de facilitair medewerker waar nodig.
Naar wie zijn wij op zoek?
Naar welke energie zijn wij op zoek? - Je hebt affiniteit met klantcontact en service verlenen voor bedrijven uit het MKB; - Je bent op zoek naar een stageplek voor minimaal 3 maanden; - Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar; - Je hebt mbo-niveau 3, 4 of hbo-niveau; - Je hebt een energieke persoonlijkheid en je werkt graag samen; - Je beheerst de Nederlandse taal goed en bent communicatief vaardig.
Wat biedt het bedrijf?
- Informeel ingericht en ruim opgezet kantoor. - Open deuren en een vlakke organisatiecultuur. - Een snelgroeiend bedrijf met veel ambitie. - De Social Lunch, een keer per week een volledig verzorgde lunch met alle collega’s. - Zoveel koffie, thee, gekoeld/bruisend water en vers fruit als dat je op kunt! - Iedere vrijdag een Vrijmibo en iedere eerste vrijdag van de maand pakken we extra groot uit. - Twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest met de allure van een festival.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten