Leidinggevende travel & hospitality

Summio Parc Heihaas Hoe leuk dat je van vakantie je vak wilt maken! Stage Receptie bij Summio Parc Heihaas

Bij Summio Parck zitten alle faciliteiten onder 1 dak! Dit unieke concept binnen Summio geeft je de mogelijkheid om je breed te ontwikkelen binnen de gastvrijheidsbranche. Bij de receptie begint en eindigt een onvergetelijke vakantie voor onze gasten. Wil jij ze informeren over de omgeving en kom je bij ons stagelopen? In jouw stage als receptionist(e) ben je samen met je collega's van het receptieteam het visitekaartje van het park. Jullie zetten alles op alles om onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Je verwelkomt iedereen bij aankomst, voorziet ze van alle benodigde informatie en checkt iedereen weer uit bij vertrek. En dat niet alleen, ook: Je maakt reserveringen en boekingen voor onze faciliteiten en accommodaties op het park; Je bent het aanspreekpunt voor onze gasten. Je geeft antwoord op vragen, lost problemen op en staat onze gasten met raad en daad bij; Je voorziet de gasten van informatie over wat er te doen en te beleven is op het park en in de omgeving;

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent het visitekaartje van het park en dat vraagt van jou een gastvrij ontvangst voor al onze gasten, een dienstverlenende instelling, enthousiasme, 110% inzet en een stralende glimlach. En om: • een opleiding binnen de travel, luchtvaart, recreatie, office of horeca • zelfstandigheid • stressbestendigheid • lef om aan te geven wat je wilt leren • de wil om het optimale uit je stage te halen • tijd, zodat je voor een langere periode (fulltime) met ons team kunt meedraaien om een goed beeld te krijgen Ontdek wat groen kan doen voor jouw carrière!

Wat biedt het bedrijf?

Om jouw stage zo goed mogelijk van start te laten gaan, hebben we onze belangrijkste arbeidsvoorwaarden vast voor jou op een rij gezet: € 500 stagevergoeding per maand; Voor elke maand die je stage loopt, bouw je één vakantiedag op; Een stagewoning voorzien van alle gemakken waar je tijdens je stage in kunt verblijven; Goede begeleiding on the job, een SBB erkende praktijkbegeleider en mogelijkheden om te blijven werken en door te groeien; Een eindtijd die altijd ruimte biedt om nog te stappen met collega’s of vrienden; Een gunstige personeelsboekingsregeling.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder