Recreatiepark de Boshoek
Als stagiair(e) Front Office bij Recreatiepark De Boshoek heb je een veelzijdige rol waarin je zowel op de Front Office als de Back Office werkt. Op de Front Office ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Je beantwoordt vragen, helpt bij fiets- en e-chopperverhuur, geeft informatie over activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving en legt fietsroutes uit. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het maken van reserveringen voor onze gasten. Dit kan variëren van het boeken van een tafel in het restaurant tot het regelen van een ontbijtje voor hen. Als gastvrouw/-heer verwelkom je onze gasten hartelijk. Je gaat langs bij de accommodaties om de gasten te begroeten, geeft uitleg over het park en de faciliteiten en beantwoordt eventuele vragen die zij hebben. Ook speel je een rol in het afhandelen van eerstelijns klachten of het doorzetten ervan naar de juiste persoon, zodat onze gasten tevreden blijven.
Naar wie zijn wij op zoek?
Communicatieve vaardigheden: Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden om effectief te kunnen communiceren met gasten en collega's. Gastvrijheid: Een warme en gastvrije houding om gasten een welkom gevoel te geven en hen te helpen bij het plannen van hun verblijf. Organisatorische vaardigheden: Het vermogen om reserveringen en administratieve taken nauwkeurig te beheren en te organiseren. Leergierigheid: Een open houding om nieuwe dingen te leren en bereidheid om te groeien en te ontwikkelen tijdens de stageperiode. Teamwork: Goed kunnen samenwerken met collega's op de Front Office en andere afdelingen om een naadloze gastervaring te garanderen. Flexibiliteit: Bereidheid om te werken in wisselende shifts, weekenden en feestdagen, aangezien de recreatiebranche vaak een flexibele werkomgeving vereist. Stressbestendigheid: Het vermogen om kalm en efficiënt te blijven werken, zelfs tijdens drukke periodes en piekmomenten
Wat biedt het bedrijf?
Welkom bij Recreatiepark De Boshoek! Als toekomstige stagiair bieden wij jou een toffe stageplek waar werken en leren samenkomen voor een unieke ervaring. Bij De Boshoek draait alles om het creëren van vakantie vibes en het overtreffen van de verwachtingen van onze gasten. Bij De Boshoek hechten we waarde aan jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden de mogelijkheid om cursussen, trainingen en opleidingen te volgen op onze kosten, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Daarnaast zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie, waarbij we jouw talenten en ambities stimuleren.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën