Commercieel medewerker

Azerty B.V. Stagiaire Commercieel Medewerker (niveau 2,3 of 4)

Als stagiair(e) commercieel medewerker, ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze particuliere klanten. Jij staat klanten graag te woord en helpt hen met het beantwoorden van vragen. Daarbij probeer je zo goed mogelijk advies te geven. Service staat hoog in ons vaandel en de klant moet het gevoel krijgen dat er alles voor hem wordt gedaan. Je staat klanten telefonisch te woord en verwerkt klantvragen via de mail en social media kanalen. Je werkzaamheden: • Verzorgen van commerciële acties • Voeren van verkoopgesprekken • Verwerken van orderwijzigingen en dit correct communiceren naar de klant • Opvolgen van orders die door klanten zijn geplaatst • Correct verwerken van afhaalorders

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je bent analytisch en oplossingsgericht - Je communiceert makkelijk en duidelijk in het Nederlands en Engels - Je bent klantvriendelijk en kan snel schakelen Bij Azerty streven we naar een 9+ mentaliteit. Dit zoeken wij ook in jou; je bent gemotiveerd, hebt de juiste instelling en denkt mee in het vinden naar oplossingen. Daarnaast ben je zowel gefocust bezig met je schoolopdrachten als met je werkzaamheden. Voor deze stage is het van belang dat je graag met mensen in contact bent en communicatief vaardig bent. Je volgt een mbo opleiding niveau 2,3 of 4 in de richting van verkoper, verkoopspecialist of commercieel medewerker.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Azerty staan de mensen centraal. Dit is verweven in de gehele organisatie en vormt een elementair onderdeel van onze bedrijfscultuur. Medewerkers zijn zich er van bewust dat je samen meer bereikt dan alleen. We werken vanuit ons hart, hebben oog voor elkaar en delen onze kennis om samen te kunnen groeien. • Werktijden tussen 08:30 – 17:30 uur ( inclusief 1 uur pauze) • Mogelijkheid om onder werktijd aan je stageopdrachten te werken • Veel aandacht voor ontwikkeling en persoonlijke groei • Mogelijkheid om te blijven werken bij Azerty in de vorm van een (bij)baan - baangarantie.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert een commercieel traject uit
  • P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
  • P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
  • P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
  • P1-K1-W7 Voert aftersales uit

lees verder