Bomenbezorgd.nl Help Bomenbezorgd online groeien en bloeien als E-Commerce Specialist!
Gezocht: stagiaires met groeipotentieel! Bij Bomenbezorgd.nl krijg jij de kans om jezelf te ontwikkelen en met ons mee te groeien. Wij zijn dé webshop voor bomen, planten en hagen. Help jij onze online positie verbeteren? Als E-commerce specialist wordt je onderdeel van ons Marketing Team. Samen onderhouden en verbeteren jullie de online positie van Bomenbezorgd. Je schrijft, optimaliseert en beheert content voor de verschillende webpagina's en social media kanalen. Je denkt mee over acties en als jij een goed idee hebt, is er ook ruimte om dit uit te voeren!
Naar wie zijn wij op zoek?
Een stage bij Bomenbezorgd past goed bij jou als je: - Graag samenwerkt in een gezellig team. - Niet bang bent om initiatief te nemen en jouw goede ideeën deelt. - Zelfstandig kan werken en het leuk vind om echt bij te dragen aan resultaten.
Wat biedt het bedrijf?
We bieden een interessante en leerzame stage, waarin jij je echt kunt ontwikkelen! Er is ruimte voor jouw ideeën en als je een project wilt oppakken dan kan dit. De werksfeer is informeel en de lijntjes zijn kort. We vinden werkplezier belangrijk, ook als je stage komt lopen. We bieden een stagevergoeding van €300,- bruto per maand. Reiskostenvergoeding van €0,19 per km, vanaf 5 tot 20 km enkele reis. Als werken bij Bomenbezorgd goed bij je past, is er mogelijk wel ruimte om na je stage te blijven werken.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat