Expert IT systems and devices

SPS Iedere dag leren en is IT jouw passie? Wil je met jouw stage de beste system engineer worden?

Zoek je een inspirerende, uitdagende stage waardoor je iedere dag met een grote glimlach thuiskomt? Een plek waar je kunt leren, kunt doorgroeien en waar je de juiste (ontzettend gezellige) mensen en begeleiding om je heen hebt? Goed nieuws, want we’ve got it all. Wij vinden het belangrijk dat je tijdens je stage veel kennis opdoet en dit leert toepassen in je opdrachten. Je krijgt tijdens je stage een vaste coach en wij durven te garanderen dat je de eindstreep haalt. Of dat met een 8, 9 of 10 is, is aan jou! De stage in kort: Als Servicedesk & Support stagiair ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die tegen diverse IT-gerelateerde zaken aanlopen. Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor een snelle en correcte behandeling van vragen, meldingen en wijzigingen over automatisering, problemen in de infrastructuur of over applicaties. Klinkt dit leuk en uitdagend genoeg voor jou? Laat het ons dan direct weten.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent leergierig, klantgericht en je hebt de drive om de beste te willen worden in je vak. Je hebt een passie voor nieuwe IT-technologien Je durft verantwoordelijkheid te nemen ben bent communicatief sterk

Wat biedt het bedrijf?

Een stagevergoeding van €400,- bruto Dagelijks een gratis gezonde verse lunch bij ons op kantoor Deelname aan interne kennissessies en toegang tot de online leeromgeving van SPS Wekelijks sporten met een personal trainer of op de padelbaan met je collega's!

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder