Expert IT systems and devices

Justspark IT Servicedeskmedewerker (niv. 4)

- Je bent werkzaam op de afdeling Servicedesk van Justspark; - Je signaleert, registreert en behandelt IT gerelateerde vraagstukken en bewaakt de behandeling van meldingen conform de overeengekomen SLA's; - Je bent verantwoordelijk voor het installeren van nieuwe klantsystemen.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je beschikt over analyserend vermogen waardoor je problemen die spelen bij onze relaties goed kan analyseren en vervolgens registeren in ons ticketsysteem; - Je bent niet bang om klanten telefonisch te woord te staan en hun te helpen bij hun problemen;

Wat biedt het bedrijf?

Je wordt tijdens je stage bij Justspark behandelt als een medewerker waardoor je dus niet klusjes krijgt als het opruimen van een oude boekenkast of het ordenen van een archief. We zullen er tijdens de stage alles aan doen om je goed te begeleiden en mee te nemen in wat er van een servicedeskmedewerker wordt verwacht. Indien je een goede indruk achterlaat en jouw studie laat het toe zullen we altijd de optie bekijken of we jou een (vaste) aanstelling kunnen aanbieden.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder