Mediavormgever

E-Trailer B.V. Een echte 'online' stage bij een innovatief Tech-bedrijf in de kampeerwereld

Begrijp wat de drijfveer van onze doelgroep is zodat wij onze online communicatie daarop kunnen aanpassen. Stap in de wereld van onze doelgroep en ontdek wat ze precies willen, hoe ze praten, wat voor problemen hebben etc. Jouw stage omvat het opzetten van een ijzersterk online-marketingplan voor het zo efficiënt mogelijk uitvoeren van onze marketing activiteiten op het internet. Daarnaast werk jij hard aan het vergroten van de bekendheid van E-Trailer. Dit ga je onder andere doen door het: • Uitwerken van een Social Media agenda • Opzetten van de ‘search engine optimizaton’ in 3 talen (NL, EN, DE) • Het kritisch bekijken van onze huidige web teksten en deze herschrijven zodat we beter vindbaar zijn • Uitwerken van de agenda en het maken van online content • Analyseren van de eerste resultaten van de door jouw gemaakte agenda en activiteiten Je werkt hierbij nauw samen met je sales en marketing collega’s en haalt het meeste uit je stageperiode!

Naar wie zijn wij op zoek?

Jouw skills • Je kunt zelfstandig werken indien nodig, maar kunt ook goed samenwerken • Je bent creatief van geest • Je bent een expert op Social Media gebied • Je schrijft en spreekt uitstekend Nederlands en Engels en vindt het leuk om teksten te (her)schrijven Het is fijn als je er al wat ervaring hebt met: • Kennis van Meta Business (dit kun je via bij ons leren) • Schrijven in het Duits en/of Frans • Photoshop en InDesign (dit kunnen we je leren) • Excel (je motiveert je bevindingen met data die je verzamelt) • WordPress • SEO en landingspagina’s

Wat biedt het bedrijf?

• Wij hebben een super leuk team! • Vrijheid: Je krijgt de vrijheid om aan de slag te gaan met je eigen ideeën • Leren: We hebben een marketing manager die jou veel kunnen leren over marketing. • Team: We zijn een jong en gedreven team, ontmoet ons op https://e-trailer.nl/het-team/

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder