Redhart.nl Enthousiaste Allround Assistant Business Services stagiare bij Redhart.nl / Redhart (Lifestyle Webshop)
Ben jij op zoek naar een stageplek waar jouw business skills binnen de wereld van zakelijke dienstverlening helemaal tot hun recht komen? Wij zijn bij Redhart.nl ( Rode Hart )op zoek naar een veelzijdige stagiair die binnen ons bedrijf inzetbaar is bij vrijwel alle afdelingen van het bedrijf. Samen met je collega’s ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je brengt de behoefte van de klant in beeld en probeert zelfs de moeilijkste vraagstukken zo goed mogelijk op te lossen. Met jouw inlevingsvermogen, oplossingsgerichte instelling en klantvriendelijke houding stel je mensen op hun gemak en ontzorg je je collega’s om tot een optimaal bedrijfsresultaat te komen. Je werkzaamheden bestaan oa uit: • Het informeren adviseren van klanten over alle onderwerpen met betrekking tot de productassortiment • Retouren verwerken vd (webshop) • Productinformatie online toevoegen • Concurrentieanalyse Solliciteren ? Graag solliciteren via mail info@redhart.nl . Binnen 12 uur antwoor
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent: • Aan het studeren in de richting Business / Retail / Administratie, customer service • Sterk in communicatie. Je beheerst de Nederlandse taal tot in de puntjes, zowel in woord als geschrift. • Zeer servicegericht en een echte proactieve teamspeler; • Klantgericht en hebt een groot empathisch vermogen; • Je bent probleemoplossend en beschikt over een analytisch vermogen • Gestructureerd en hebt sterke organisatorische vaardigheden; • Minimaal 16 uur per week beschikbaar
Wat biedt het bedrijf?
Ben jij op zoek naar een stageplek waar jouw business skills binnen de wereld van zakelijke dienstverlening helemaal tot hun recht komen? Wij zijn op zoek naar een veelzijdige stagiair die binnen ons bedrijf inzetbaar is bij vrijwel alle afdelingen van het bedrijf. Denk hierbij aan van Customer Webcare (online Samen met je collega’s ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zowel via de telefoon als de live chat, social media en e-mail. Je brengt de behoefte van de klant in beeld en probeert zelfs de moeilijkste vraagstukken zo goed mogelijk op te lossen. Met jouw inlevingsvermogen, oplossingsgerichte instelling en klantvriendelijke houding stel je mensen op hun gemak en ontzorg je je collega’s om tot een optimaal bedrijfsresultaat te komen.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
- P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
- P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
- P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
- P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat