Leidinggevende leisure & hospitality

Badhotel Rockanje aan Zee bv Van receptie tot event: leer leidinggeven in de leisure & hospitality bij Badhotel Rockanje

Als leerling Leidinggevende Leisure & Hospitality draai je mee op verschillende afdelingen van ons hotel: receptie, brasserie en banqueting. Je leert hoe je gasten ontvangt, vragen beantwoordt, reserveringen verwerkt en zorgt voor een soepel verblijf. Ook leer je hoe je collega’s aanstuurt, planningen maakt en kwaliteit bewaakt. Geen dag is hetzelfde: van een warm welkom bij de receptie tot de organisatie van een vergadering of borrel. Je leert gastvrij denken, leidinggeven, meedenken met de gast en werken met verschillende systemen. Een veelzijdige stageplek waarin je écht leert hoe het is om te organiseren, schakelen en te zorgen voor topservice.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken een leergierige en gastgerichte student die van afwisseling houdt en zich thuis voelt in een dynamische werkomgeving. Je bent sociaal, representatief en denkt graag in oplossingen. Je vindt het leuk om gasten te helpen, collega’s te ondersteunen en overzicht te houden, ook als het druk is. Je hebt interesse in hospitality, evenementen en organisatie. Je durft initiatief te nemen, kunt goed communiceren en staat stevig in je schoenen. Ervaring is niet vereist, motivatie wel. Wij zoeken iemand die wil groeien, zichzelf wil ontwikkelen en met plezier wil bijdragen aan een fijne gastbeleving.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een leerzame en afwisselende stageplek in een sfeervol hotel, midden in de duinen en vlak bij het strand. Je krijgt persoonlijke begeleiding, draait mee op meerdere afdelingen en leert leidinggeven in de praktijk. Je ontvangt een stagevergoeding, werktijden zijn in overleg en je krijgt werkkleding van ons. Daarnaast geniet je van goedkope maar heerlijke personeelsmaaltijden én ben je welkom bij gezellige personeelsactiviteiten en feesten. Wij zorgen voor een veilige leeromgeving waar je mag leren, groeien en vooral jezelf kunt zijn.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder