Camping 't Weergors B.V. Leer Leisure & Hospitality (leiding geven) in de praktijk op Familiecamping 't Weergors
Zin in een stageplaats op een leuke familiecamping in Hellevoetsluis die is uitgeroepen tot ANWB Camping van het Jaar 2022? Voor het komende kampeerseizoen hebben wij een plaats beschikbaar voor een enthousiaste stagiair(e) die ons team wil versterken en de fijne kneepjes van ons vak wil leren. Je gaat aan de slag als receptiemedewerk(st)er en helpt in ons knusse winkeltje wanneer nodig. Je leidinggevende skills kun je leren bij het schoonmaakteam en in het receptieteam, waar je van ons gerichte opdrachten krijgt. We zijn op zoek naar iemand die niet bang is in een andere taal te spreken, graag een praatje maakt met de gasten als daar gelegenheid voor is en goed met kinderen om kan gaan . Wat Leisure betreft vinden we het leuk om jouw input te krijgen en uiteraard ook iets van jou te leren. In ons familiebedrijf ben je echt onderdeel van ons team en draai je volledig mee met de werkzaamheden. Periode en uren van de stage gaat altijd in overleg en daarbij zijn we zeer flexibel.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je spreekt en schrijft goed Nederlands Je vindt het leuk om andere talen te spreken en te leren Je volgt een relevante MBO opleiding Je bent minimaal 3 dagen in de week beschikbaar Je bent communicatief, representatief en gastvrij Je werkt soms ook in de weekenden en vakanties
Wat biedt het bedrijf?
Je werkt voornamelijk in de informele receptie van Camping ’t Weergors, waar je samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt bent voor onze gasten. Tijdens je stage leer je veel over alle facetten van het runnen van een recreatiebedrijf. Vind je het leuk om een bepaalde vaardigheid extra te ontwikkelen, dan is daar natuurlijk ruimte voor. Je krijgt veel vrijheid en we begeleiden je natuurlijk altijd wanneer dat nodig is.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid