Junior accountmanager

OppoSuits B.V. Zoek jij een stage bij een internationale organisatie die gekke pakken ontwikkelt?! En ben jij commercieel ingesteld? Dan zoeken wij jou!!

Samen met het Wholesale-team ben jij medeverantwoordelijk voor Dropship activiteiten. Hierbij horen de volgende activiteiten: Assisteren van onze accountmanagers bij het onboarden van nieuwe Dropship klanten; Ondersteunen bij het zoeken van nieuwe leads, ze actief benaderen en samenwerkingen opzetten die ons positionering versterken (voornamelijk per e-mail); Ondersteunen bij het opzetten en managen van nieuwe en bestaande Dropship platforms; Managen van beschikbaarheid en content van collecties op Dropship platforms; Lanceren van nieuwe producten op Dropship platforms. Beheren, problemen oplossen en afhandelen van orders; Analyseren en rapporteren van sales activiteiten Meedenken in het optimaliseren en vastleggen van de verschillende afdelingsprocessen zoals ordering en sales.

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij bent communicatief sterk en je kunt goed meekomen in een jong en creatief team. Je neemt jezelf niet al te serieus en je durft met ideeën te komen, ook wanneer het je niet gevraagd wordt. Je volgt een relevante hbo-opleiding waar je misschien niet alle boeken uit je hoofd leert, maar wanneer je projectwerk moet doen in groepsverband, neem jij wel een actieve rol op je. Daarnaast is jouw input niet altijd voor de hand liggend, durf je kritisch te zijn en gaan jouw presentaties altijd erg gesmeerd. Beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (in woord en geschrift) is een must.

Wat biedt het bedrijf?

Waarom OppoSuits? 425,- EUR bruto stagevergoeding per maand voor écht meewerken; Zeer informele organisatie (CEO, CFO, CCO en Creative Director praten gewoon met je! :) ); Ervaring opdoen in een jong, tof, dynamisch en internationaal bedrijf, met leuke producten; Dagelijks een heerlijke lunch en tafeltennis (ping pong skills zijn daarom een pré); Teamuitjes; 20% korting op onze fantastische kleding; Vrijdagmiddagborrels; Koffie en thee mét koekjes.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder