Yoobar B.V. Kickstart je Carrière: Stage Account Manager met Proffesionals!
Als stagiair(e) Account Manager bij ons erkend leerbedrijf werk je op de sales- en marketingafdeling, waar je dagelijks wordt begeleid door ervaren professionals. Je begint je dag met een teamoverleg waarin de lopende projecten en prioriteiten worden besproken. Vervolgens ondersteun je bij het beheren van klantrelaties door klantvragen te beantwoorden en afspraken in te plannen. Je helpt bij het opstellen van offertes en contracten, denkt mee over nieuwe verkoopstrategieƫn en analyseert verkoopdata om marktkansen te signaleren. Ook bereid je klantbezoeken en vergaderingen voor en woon je deze bij. Gedurende je stage ontwikkel je vaardigheden in communicatie, sales en marktonderzoek, en krijg je de kans om praktijkervaring op te doen in een dynamische en informele werkomgeving.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde student die een MBO-opleiding Account Manager (niveau 4) volgt. De ideale kandidaat heeft goede communicatieve vaardigheden, een commerciƫle instelling. Ervaring is niet vereist; wat we belangrijk vinden is jouw motivatie en bereidheid om te leren. Bij ons krijg je de kans om alle benodigde vaardigheden te leren en praktijkervaring op te doen in een dynamische werkomgeving.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een uitdagende en leerzame stageplek binnen een erkend leerbedrijf. Je krijgt begeleiding van ervaren professionals in een dynamische werkomgeving met een informele sfeer. Er is volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Daarnaast ontvang je een stagevergoeding en de kans om praktijkervaring op te doen in het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, het opstellen van offertes en contracten, en het signaleren van verkoopkansen. Bij ons leer je alle ins en outs van het accountmanagement.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit